Aby przybliżyć Wam nasz ostatni projekt przedstawiamy krótki wywiad z założycielka Oeuf, Sophie Demenge, rozmawiamy o jej marce i naszej współpracy.
1.Jakie są najważniejsze wartości dla OEUF? Co Wasze motto “Be good” (“Bądź dobry”) oznacza? Bądź dobry to tak na prawdę globalna filozofia, którą można odnieść praktycznie do wszystkiego! To niesamowite jak proste staje się podejmowanie decyzji, jeśli tylko postanawiasz zawsze być dobrym. Oczywiście w Oeuf jesteśmy oddani tworzeniu dobrych produktów, to pierwszy standard według którego je oceniamy. Ale również chcemy być dobrymi ludźmi, dobrymi członkami naszej społeczności, dobrym wpływem na przyszłe pokolenia…
2.Jak powstało OEUF? Oeuf powstało, gdy przyszły na świat moje dzieci, to takie moje trzecie dziecko. Kiedy stajesz się rodzicem, bardzo szybko uczysz się wiele o tym co jest potrzebne i co nie jest potrzebne, aby dbać o maleństwo. Oeuf powstało z misją tworzenia tych niezbędnych rzeczy: perfekcyjnej kołyski, najdelikatniejszych ubranek dla niemowląt, najcieplejszych sweterków. Tak jak moje dzieci, nasza firma urosła znaczącego od tamtego momentu, ale nadal skupiamy się na realnych potrzebach realnych rodziców, starając się wyeliminować niepotrzebny nadmiar rzeczy.
3.Jakbyś opisała współpracę z We Are Knitters tej jesieni? Co było do niej inspiracją? Czego od niej oczekujecie? Lub Dlaczego zdecydowaliście się przyjąć naszą propozycję? Wydaje mi się inspirujące, że w dzisiejszych czasach kobiety są naprawdę zainteresowane robieniem rzeczy własnoręcznie. Efekty są piękne, każda z tych rzeczy jest delikatnie unikatowa i osobista. Te rzeczy stają się naprawdę wartościowe przez ten osobisty pierwiastek i jestem pewna, że będą docenianie przez pokolenia. Dlatego cieszę się niezmiernie, że Oeuf może wziąć w tym udział, to tak jakby nasza współpraca z We Are Knitters była również współpracą z każda knitterką, która wykona nasze projekty.
4.Jaki jest związek OEUF NYC z Peru? Zawsze pracujecie z naturalną wełną? Zaopatrujemy się zarówno w naszą Baby Alpacę, jak i organiczną bawełnę w Peru. Uwielbiamy jakość naturalnych materiałów jakie tam można znaleźć, jak również nastawiony na zrównoważony rozwój i przyjazny środowisku proces produkcji. Zawsze wierzyłam w użycie naturalnych materiałów w produktach dla dzieci, dla mnie żadna inna opcja nie ma sensu. To jest to co Matka Natura miała na myśli!
5.Jaka jest rola social media dla Twojej marki? Sądzisz, że tworzycie zaangażowaną społeczność? Dla nas najlepszą częścią social media jest możliwość interakcji z klientami. Kilka lat temu nie istniała możliwość przeglądania zdjęć dzieci z całego świata noszących ubranka Oeuf praktycznie codziennie. To właściwie mój ulubiony moment w ciągu dnia, gdy mogę przejrzeć zdjęcia, bo wtedy widzę, ile radości i miłości nasi klienci dają z siebie. To wielka przyjemność być tego małą częścią, być stroną w rozmowie i społeczności jaką tworzymy. Myślę, że poznaje lepiej naszych klientów dzięki social media i że są one najlepszą inspiracją do tworzenia nowych produktów.